Items where Subject is "P Lenguaje y Literatura > PE English"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Autor(es) | Tipo de Elemento
Jump to: A | B | C | E | G | H | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | Y | Z
Número de elementos para este nivel: 37.

A

Alvarez, Luisa (2012) The effect of the lexical approach on the development of oral proficiency. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Argote, Angiee Y jojoa, Johana (2014) Using the jigsaw activity to develop speaking in a public high school in Pasto. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Aux, Leny Y Colimba, Lady (2013) How social class factors may influence english learning in some high schools in Pasto. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

B

Benavides, Julie (2014) The effects of applying total physical response to enhance teaching english commands and movement verbs. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Bolaños, German Y Madroñero, Angela (2015) Effects of implementing metalinguistic feedback in the students‟ oral production. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Bolaños, Henry (2012) Strengths and weaknesses of content based instruction (CBI) in EFL settings at beginning language development stages. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Botina, Diana Y Ortiz, Diego (2012) The effect of jigsaw technique on students’ reading comprehension in eleventh grade of the I.E.M Ciudadela in Pasto. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

C

Ceron, Judy Y Cusis, Jhoana (2012) La conducta en el proceso de aprendizaje de los niños de cuarto grado de la Institución Educativa Municipal Liceo Central de Nariño de la ciudad de Pasto. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Cárdenas, Doly Y Getial, Oscar (2013) The application of Cooperative Language Learning through Project Work. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

E

España L., Eider Y Pantoja V., Yamid (2016) Sistema de información web para la aplicación de un Placement Test del idioma inglés para los estudiantes de primer semestre de la Universidad de Nariño. Project Report. Universidad de Nariño, Pasto, Colombia.

G

Guachavez, Yuli (2015) The role of the mother tongue in the different methods for teaching a foreign language and their methodological implications. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

H

Hernández, Mayra (2012) El uso de la internet y su influencia en el desarrollo de la competencia comunicativa escrita en jóvenes del grado 10-1 de la Institución Educativa Municipal Luis Delfín Insuasty Rodríguez – Inem durante el año escolar 2012. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

L

Loza, Carmelita Y Pinchao, Diana (2012) Effects of Cooperative Language Learning Strategies on Written Production. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Lyons, Susana (2012) CBI as a means to reinforce cultural awareness in the L2 classroom for indigenous groups in Nariño. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

M

Medina, Angie Y Tobar, Aura (2014) The application of Geempa for writing in EFL “the effect of Geempa on writing with third graders in an EFL setting.”. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Meneses, Tania Y López, Yudith (2014) El ambiente de aprendizaje y su influencia en la competencia intelectual en los estudiantes de grado cuarto – quinto de básica primaria en el área de Lengua Castellana de la Institución Educativa Zarabanda. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Mideros, Juan Y Ortega, William (2013) Teachers’ understandings of lesson planning at the University of Nariño. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Montenegro, Carolina Y Villota, Luis (2012) Lectura de cuentos como herramienta propiciadora del desarrollo en el proceso lecto-escritor emergente en educación preescolar en la Institución Educativa Antonio Nariño “INEDAN – sede Obrero - Pasto”. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Mora, Paula (2011) The Implementation of Communicative Approaches in English as a foreign language in (EFL) Settings: The feasibility of Communicative Language Teaching. Project Report. Universidad de Nariño, Pasto, Colombia.

N

Narvaez, Luisa Y Torres, Lorena (2013) La incidencia del Discurso Pedagógico - escolar sobre el Discurso Natural de los estudiantes del grado octavo – uno de la Institución Educativa Municipal Artemio Mendoza Carvajal. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Noguera, Alejandra (2015) Blogs as a didactic strategy in the improvement of short text writing. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Noguera, Claudia (2014) The use of group work activities to foster EFL oral production and reduce anxiety on intermediate EFL students. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

O

Obando, Hamilton Y Benavides, José (2015) Overviewing and characterizing fossilization errors in intermediate english students at Universidad de Nariño. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Obando Guerrero, Gabriel Vicente Y Sánchez Solarte, Ana Clara (2016) Learners’ Satisfaction and Language Teacher Education Programs: Are we Doing our Homework? Discussion Paper. Universidad de Nariño, Pasto. (Unpublished)

P

Paredes, Diego (2014) The importance of the postmethod pedagogy in an EFL setting like Colombia. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Pastas, Tania (2014) The Incidence of Classroom Interaction on the Development of the Speaking Skill in EFL Settings. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Q

Quintana, Maria Y Gomez, Diana (2013) The Influence of Social Context on Foreign Language Learning in Rural and Urban Areas. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

R

Ramirez, Jhon (2012) Effects of using choreographic dancing on vocabulary acquisiton in elementary school children. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

S

Salazar, Mario (2013) De L’identité Locale à la Culture Globale En DFLE. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Santander, Birna Y Criollo, Andrés (2013) The impact of SABER 11 exam on some practices inside a classroom for Teaching English as a foreign language process. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Solarte, Diana (2012) The quantity of english oral production of eleventh grade students from three public High School Institutions in Pasto. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Suares, Mercedes Y Delgado, Ginna (2014) Learning styles and strategies associated to gender in foreign language learning. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

T

Tejada, Camilo (2014) Effects of Anxiety on Oral Performance. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

U

Uribe, Martha (2014) A methodological approach integrating the four english language skills through the CBI approach in an EFL setting with beginner learners: a teacher's guideline. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Urrea, Ana (2015) Use of extensive reading to acquire vocabulary in intermediate students at a University level. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Y

Yama, Jaime (2012) Using vak learning styles to teach english vocabulary to mentally disable learners. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

Z

Zapata, Jessica Y Daza, Nathalia (2014) The effect of elicitation as a feedback strategy on the development of oral comprehensible output on the students of the first level at the Language Center of the University of Nariño. Project Report. Universidad de Nariño, San Juan de Pasto.

La lista fue generada sobre Wed Nov 22 16:48:34 2017 -05.